Sabtu, 30 April 2011

Tahniah Shuib & Siti Sarah..

Assalamualaikum....


SUDAH lumrah bagi setiap pasangan yang berumah tangga, pastinya yang paling dinantikan adalah untuk memiliki cahaya mata. Malah, ada yang terpaksa menunggu sehingga bertahun-tahun sebelum dikurniakan anak.
Bagaimanapun, Shahmira Mohamed atau Shuib dan Siti Sarah Raisuddin pastinya antara pasangan suami isteri yang sangat beruntung. Biarpun usia perkahwinan mereka baru dua bulan, tetapi dikhabarkan Siti Sarah sudah pun disahkan mengandung.
“Alhamdulillah, memang kini saya telah mengandung dan usia kandungan saya pula hampir mencecah usia dua bulan. Tentunya ini adalah saat yang sangat dinantikan.
“Lagipun saya dan Shuib tidak pernah merancang sama ada mahu ada anak cepat atau lambat. Kami sendiri tidak kisah kalau dikurniakan anak terlalu awal,” ujarnya ketika ditemui pada sidang media filem Man Sewel Datang KL yang dirasmikan oleh Timbalan Menteri Belia dan Sukan, Datuk Razali Ibrahim di Hulu Klang, Selangor Selasa lepas.

Menurut Siti Sarah, dia sendiri tidak sedar dirinya sudah berbadan dua sehinggalah dia mengalami keletihan dan muntah-muntah ketika menjalani penggambaran filem tersebut baru-baru ini.
P/S..mungkinkah rezeki anak, Shuib Sepah akan menjuarai Maharajalawak?
doakan yg terbaik buat mereka...:)))

20 komentar:

asyraaf munshi mengatakan...

wauwww........cepat jugak kannn...huhuhuhuhu

Kunang-Kunang mengatakan...

Inilah orang panggil 'bunting pelamin'

hani@debumelukut mengatakan...

Alhamdullilah..

Kejora mengatakan...

salam asyraaf,

cepat atau lambat semua urusan Allah..:))

tq,komen.

Kejora mengatakan...

salam kunang kunang..

ha,ah..inai masih merah dijari.
dh rezeki mereka..
ade yg menunggu 6thn...10thn masih belom ade rezeki..

terima kaseh komen..:))

Kejora mengatakan...

salam hani@debumelukut,

rezeki mereka...
terima kaseh komen...:)))

azman putra mengatakan...

teringat semasa menyambut cahaya mata yg pertama......tapi itu semua tinggal kenangan

Kejora mengatakan...

salam azman.

kenapa lak tu?
klw bolih share kan kat sini..
itu pun jika tak keberatan..:))

sumanje mengatakan...

Thanks sudi follow sumanje..
su dh update blog.......
Tentang Malaysia
Terima kasih atas kunjungan anda
Semoga Ceria selalu dan happy blogging
Dari ~~~SuManje~~~~~~~~~…………………

:)..

FaiE mengatakan...

tahniah and congrats buat psgn ni ,
sweet tau . .

admin mengatakan...

kesuburan gred A.....muahahahah

Rin_Aff mengatakan...

tahniah buat pasangan ni..
ermmm..bahagia rasenye...

アヌム ちゃん~~ mengatakan...

Salam.nice entry :)
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)

Fikri Rais mengatakan...

rezeki anak saper tau dapat menang maharajalawak :)

Jejaka Stylo mengatakan...

wsalam kejora heheh3e...buat la shout box... senang js nk tulis pape hehehe...

Anak Wak Mail mengatakan...

suka shuib!!!kecik2 pon hebatlah dia..haha

azizul mengatakan...

mungkin menang..tapi saya sokong jambu,,,muka legend..tapi hati cute..hehe

YAYA AZURA mengatakan...

Insya Allah ade rezeki mereka.. tapi suka nabil ..hihi

say to easy=) mengatakan...

tahniah buat mereka berdua :)

fiq. mengatakan...

apa maksud bunting pelamin?
alhamdulillah, murah rezeki...

OH!! Belog...