Minggu, 24 April 2011

ANDA SEORANG LELAKI? ELOK BACA NIE..:))

Assalamualaikum,


Mesti anda teruja nak tau kenapa lelaki selalu happy kan?...Maaf pada yg bernama *lelaki* jika entry saya kali ini menyentuh hati kalian...
Adakah lelaki seperti ini pemalas dan pengotor?
Lelaki bolih terima tak sebab kat bawah nie?


  • TAK PERLU MENGANDUNG.

  • BOLEH KENCING MERATA-RATA (BETUL KE..:))

  • KERJANYA SAMA...TAPI GAJI LEBIH.

  • KEDUT,UBAN DAN BOROI (MAAF) LAMBANG KEJANTANAN?

  • ORANG TAK PANDANG KEDADA BILA BERCAKAP DENGANNYA.

  • BERBUAL DITELIFON 30 SAAT.

  • BOLIH PAKAI SEPASANG BAJU UNTUK CUTI 5 HARI? (SELESA KER)

  • BOLIH PAKAI SELUAR DALAM RM9.90 SEKOTAK ( DLM ADE 3 HELAI)

  • APE YANG ADE KAT MUKA SEMUANYA ORI.

  • STAIL RAMBUT SAMA SAHAJA BERTAHUN-TAHUN.

  • BOLIH PAKAI KASUT SEPASANG DAN SETOKIN SAMPAI KOYAK.

  • MISAI BERSERABUTT? 

  • P/S   :))) D))                                 

51 komentar:

Farhana Jafri mengatakan...

boleh kencing merata-rata? mcm pengotor plak kaum llaki ni.. hmm~~

jemput singgah ANASAURUS :)

redbean mengatakan...

ahaha. agak sentap juga. tapi mngaku kekadang tu ade btolnya

[k]o{q}i[n] mengatakan...

tolong mention 'sebahagian' ataupun 'di antara' atau yang seumpama dgnnya. bukan sume lelaki mcm tu... aku pun geli kalo kencing merata-rata..

AL-QASSAM mengatakan...

Ish3...

Oasis mengatakan...

ishhh jgn la ckp mcm tu...
Tak semua kut..

risau dibuatnya bila baca entry ni. tapi alhamdulillah xde pun ciri2 unik tu pada saya. Hehehe

salam perkenalan..

Kejora mengatakan...

salam Farhana,

tak semua lelaki pengotor..:))

terima kseh komen.

Kejora mengatakan...

salam redbean,

dah agak dah..
mesti ade yg sentap..tu pasal lah sy minta maaf awal-awal...hihi

Kejora mengatakan...

salam {k}o{q}i{n}

ok2..tenang-tenang En koqin,
yer...tak semua lelaki begitu..hanya
segelintirnya shj.
tak elok kencing merata-rata nie..
lain lah jika darurat..:))

harap awk tenang sikit dgn jwp sy tu okeh..hihi
tq,singgah dan ulasan.

Kejora mengatakan...

salam AL-QASSAM,

hik3...
:))

Kejora mengatakan...

salam Oasis...

yer..tak semualah..
owhh tak satu pun ade kat awak ciri- unik tu ekk...bagus2..hihihi

tq,singgah dan komen..:))

shafiq ahmad mengatakan...

kahkah..sempoi la..tapi tak semua macam tu ya

Kunang-Kunang mengatakan...

Assalamualaikum,

Lagi banyak uban lagi naik saham.

MulutPayau mengatakan...

Assalamualaikum Kejora...
Nice entry.... Tak semua lelaki mcm tu..
Tapi mmng ada yg macam tu...!!!!!

Ayie mengatakan...

Ohh tidak.. teman bukan sebegitu gila untuk kencing merata.. HAHAHA

*makanya, patut le difahami, bukan semua lelaki adalah sama.. hahaha

cemomoi mengatakan...

uhh untungnya jadik lelaki

Fikri Rais mengatakan...

laki = anytime lampu ijau ja.. hehe

Cik Bidadari mengatakan...

weeeeeeeeee... makan dalam dorang nie... adoi... mujur akak pompuan... weeeeeeeeeeeee

azman putra mengatakan...

salam,
n3 yg menarik,
ada juga lelaki yg
mengabaikan penampilan diri krn terlupa,sebab ia terlalu sibuk mencari nafkah,hingga diri sendiri terabai semata2 utk isteri dan anak2.itulah lelaki yg bernama "SUAMI DAN AYAH"

azman putra mengatakan...

ada n3 baru yg blh di kongsi

Mutiara Bernilai mengatakan...

erk..

begitukah mereka?

ouhh..

azrinrahim mengatakan...

ad betolnya juga..tpy banyak yg salah...lebih kepada 80% salah..huhu btw dah follow blog nie..jom terjah blog orang..

adan mengatakan...

perghh.. baek punyer pemerhatian anda terhadap golongan lelaki seperti ini..

ikan emas mengatakan...

org lelaki kalau gossip lagi dasat woooo

ayie mengatakan...

hahaha xbole blah andaian pasal lelaki yee

Kejora mengatakan...

salam shafiq ahmad..

kihkih...yer tau2.
tak semua lelaki macam tu..

tq,singgah dn komen..:)))

Kejora mengatakan...

salam kunang-kunang,

memang ade satu dua tiga lagi sy nak tambah...
salah satunya yg awk cakapkan tu...
"lagi bnyk uban lagi naik saham" hihi

terima kseh ulasan..:))

Kejora mengatakan...

wa"kumsalam Mulutpayau..

tq,

betul tu x semua..
tak dinafikan ade lelaki macam tuu!

terima kseh komen...:))

Kejora mengatakan...

salam Ayie..

ohh ye ker?
baguslah macam tu..jaga kebersihan.

tq,komen..:))

dwaty mengatakan...

no komen... hehehehe

Kejora mengatakan...

salam cemomoi..

uhh.. yer ke untung jadi lelaki nie?
bagi sy lagi untung jadi pompuan..
tiap2 bulan bolih MC....hihi
pandangan masing2 kan...:)))

terima kseh komen yer cemomoi.
datang lagi.

misz fae mengatakan...

blogwalking!;)

meh singgah blog fae :

http://fzhjmldn.blogspot.com/

Kejora mengatakan...

salam fikri rais,

Aikk: lain macam jer bunyi ayat tu?
hihihi..
terima kaseh sudi singgah dn komen...:))

Kejora mengatakan...

salam Cik bidadari,

ishh bahaya tu makan dalam weeeee...
me pon pompuan tulen weeee...hihi

tq,komen.

Kejora mengatakan...

salam Azman,

terima kaseh,
dah singgah n bc entry Man..:))
tq,komen..:)))

Kejora mengatakan...

salam.mutiara bernilai..

tq,komen.

Kejora mengatakan...

salam..azrin

tq,follow dan komen..:))

Kejora mengatakan...

salam adan..

fuhhh..sy rase nie entry yg paling *hot*...
tak lah perhati atau selidik sedalam-dalamnya..Adan
secara rambang jer...tak semua lelaki seperti itu..:)))

terima kaseh komen.
datang lagi..

Kejora mengatakan...

SALAM ikan emas,

diakui...lelaki pun ade yg kuat gosipp wooo...macam Pak Bedahh..hihi

terima kaseh singgah n komen..:))

Kejora mengatakan...

salam ayie,

maaf jika n3 nie membuat para-para lelaki naik hangin...termasuk lah ayie...hihi

maafkan sy..D))

TQ,KOMEN.

Kejora mengatakan...

salam dwaty...

jawapan selamat...hihi
tq,singgah dn komen..:))

Anak Wak Mail mengatakan...

kencing berdiri???hik3..:p

al-lavendari mengatakan...

KEDUT,UBAN DAN BOROI (MAAF) LAMBANG KEJANTANAN?

saya lah tu .. nak buat macam mana, dah tuo !

tekateki awak kat SB tu, saya tak tahu jawapannya.

C.I.N.T.A mengatakan...

huhuhuhuh.. x sume lelaki macam ni kan??

*47!k@# mengatakan...

betul kah??haha..

Jo Qusary mengatakan...

owh, rupanya ayah aku dan adik lelaki aku pompuan... hahaha

fairus mengatakan...

tak semuanya betul.. :p

Al - Mu'allim mengatakan...

menjadi perempuan tidak hepi kah?

atau perempuan memerlukan sifat tersebut untuk menjadi hepi?> :)

seorang lelaki dan seorang muslim mukmin itu tentu sekali mempunyai beza yang sangat ketara. :)

mcm ni lah mengatakan...

ciri2 kat atas tu ciri2 lelaki bangla,. mesti ske ngan bangla kan ?,.
lelaki melayu takkan buat macam kat atas tu kot

cikguden mengatakan...

waa entri. panas gitu. tak semua lelaki macam tue.

Nur Amira Radhiah mengatakan...

huhuhu

NormaLiza Mah mengatakan...

boleh tahan entry ni...
input...
salam perkenalan...

OH!! Belog...