Senin, 18 April 2011

Ikan Dilaut Asam Didarat...

                         Jangan basah lak yer tengok gambar nie...hihi


 Assalamualaikum..                                                          


Nie entry selepas baik demam 3 ari tak bangun...lom pun sihat sepenohnya nie,masih bergantung makan ubat lagi.Moga-moga cepat sembuh ..dah x lalu nak telan ubat..:))
Okeh lah...nak sentuh sikit jer tak banyak...kisah Shahir kantoi dengan Rozita di lobi hotel....yang menghairankan ape mereka buat jam 3 pagi masih berlegar-legar di lobi.. tak tido ke mereka?Atau jam 3 pagi tu bukan time tido dia orang? Entahlah....nak tahu betul ker idak mereka kantoi meh bc nie..
   http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Teropong_Rozita_Shahirkantoidilobihotel/Article/index


"MANUSIA hanya merancang, namun Tuhan yang menentukan segala-galanya," itulah jawapan selamat yang diberikan pelakon bergetah, Rozita Che Wan mengenai persaraannya yang tidak jadi."
Katanya nak berhenti berlakon  ..tak jadi lak!









Hangat..heboh desas desus memperkatakan Rozita dan Shahir  semakin akrab..
Jawapan selamat bersandarkan kepada terma ‘kawan rapat’ yang digunakan Shahir itu belum mengiyakan apa diharapkan sebenarnya. Bagaimanapun, akuinya mengenai subjek cinta, dia tidak sesekali menolak andai benar perasaan itu mula bertamu di hatinya. Adat sebagai manusia, hidup ini perlu berpasangan. 

Katanya lagi, dia tidak berdaya menolak andai suatu hari nanti takdir menyatukannya dengan mana-mana wanita termasuk Rozita.

Ya lah..lelaki mana yang tak tergoda...dek kejelitaan cik kiah pekasam tu ..:))
Anda pernah tengok dak lakonan Rozita dalam kiah pekasam?Rasenya tu jer kot drama yang saya ingat dan pernah tonton.Lakonan ok..tapi kalau diberi watak-watak yang mencabar sikit lagi terserlah kot lakonan beliau...


Apa yang kita harapkan agar mereka berdua berbahgia..andai kata depa ditakdirkan bertemu  jodoh, sama cantik sama molek.Perdulikan mulut orang yang berkata,biaq umur amat ketara bezanya....cam siti kan,nampak mereka cukup bahgia,cuma satu jee....(sendiri fikir lah..)


Saya sebagai peminat Shahir..bukan fanatik sangat ler..sikit-sikit jer hihi..
   NIE antara bait2 lagu yang saya ingat lah..        (KEBAHGIAAN DALAM PERPISAHAN) 
                                      
seperti cinta kita yang jelas ternyata
semakin lama semakin rekah

menimbulkan tanya apa mungkin kita..
temu kebahgiaan dalam perpisahann....

Pesanan saya buat shahir jangan sombong dan lupe diri ditakuti nanti peminat2 anda akan lari....(seperti yg pernah terjadi terhadap penyanyi sorang nie di boo peminat ...dengan pasangannya(isteri) 
Nanti peminat lari cari KEJORA camne?? Haaa Shahir jangan nak salahkan KEJORA lakkk...heheh


11 komentar:

AZANI mengatakan...

salam bidadari

semoga mereka bahagiadan disudahi dengan akad...dah lama menjanda tu...eloklah kawin...elak dari fitnah...

Kejora mengatakan...

salam Azani..

harap begitulah...
mn tau satu hari nnti kite dikejutkn dgn Pn Rozita kite berpurdah??
Dengan bimbingan Shahir yg mn kite tahu mempunyai keperibadian yg baik.kan?
panggil sy kejora jer..:))
yg bidadari tu nm blog nie jer..okk En Azani..D))

tq sudi singgah dn ulasan.

ewanrani mengatakan...

salam kenal dari ewanrani...nice blog...heh..slalula2 singgah ewanrani ntn ewanrani singgah blk...

Fadzli Amir mengatakan...

Salam...Syahir tu memang tak minat..Rozita tu minat le sikit2..org lelaki...hehehhe..apa2pun kalu dah suka sama suka, kawen la cepat2..tak payah le nak berlegar di lobby hotel, trngok pun tak manis...kalau kawen, ha senang terus masuk bilik hotel...sapa pun tak kacau...

p/s: tapi kalu nak kawen, kawen la sampai akhir hayat...jgn nanti kawen punyala gah..wedding ofthe year, tapi bertahan tak sampai setahun...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine mengatakan...

rozita banyak sangat wat kontroversi... pape pon beliau tetap hot la.... tp xde la sampai basah nengok die..haha

Kejora mengatakan...

salam perkenalan juge...

insya"allah klw free musti singgahnyer don"t worry en ewanrani..:))
sy pun harap gitu juge..jengok2 ler ke sni selalu...tapi blog nie xde sediakan chatbox...so rajin2 kan jari tu tinggalkn pesanan kt ruang komen ni..okk.

terima kasih..sudi singgah.

Kejora mengatakan...

salam...

tau dahh..biasalah lelaki kann...:))
tu lah pasal...jam 3pagi masih berlegar2...
kan dah kantoi dgn wartawan hot kite Zubir...
ape2 pon sama-sama kite doakan yg terbaik bt pasangan ini..

tq..komen en Fadli.

Kejora mengatakan...

salam Taufiq Ariffin a.k.a Topimagine.

sy kurang mengikuti perkembangan beliau..dn xtau sesebelum nie dh bnyk wat kontroversi..
cuma mengikuti kisah hot yg ..dengan Shahir nie haa..:))

tq.komen.

~~zAnAfAhMi~~ mengatakan...

apa nak komen ye? kalau dah suka ada chemistry, baik teruskan, kalau tak, org lain kebas..

tasekM mengatakan...

salam ziarah.

shahir...?
huish.




z = 11.

azman mengatakan...

salam,
biarlah jodoh mereka ALLAH s.w.t yg tentukan,manusia hanya mampu merancang

OH!! Belog...