Kamis, 07 April 2011

Pada Pandangan Anda Cantik Sebelum atau Selepas?





Assalamualaikum,
Muka asal dah cantik...mengapa perlu diubah??
Sebelum dibedah lagi cantik...dari selepas dibedah,betul tak?
Entry nie bukan tujuan untuk mengaib kan..... seharusnya kita.bersyukur dengan ape yang kite miliki,
tak perlu di ubah kerana terikut-ikut trend artis masa kini....layan lah gambar-gambar kat atas tu yerr!

Dan buat makluman rakan2 blogger yang bertanyakan mana chat box saya?Memang saya tak letak...sebab tu  cari tak jumpa...hihi.Ade juge yang menyelongkar dalam blog sy..... mencari siapakah gerangannya yang empunya blog nie...mana gambar tuan tanahnya...maaf banyak-banyak gambar saya sembunyikan..dari pandangan   mate.
Gambar tu tak penting sangat...yang saya mahukan adalah agar rakan-rakan yang singgah ke sini suke baca entry-entry saya  yang tak seberapa ni....dan juge sedikit sebanyak memberi  manfaat kepada anda...betul takk??...:)))

 p/s..  Bersyukur dengan kurniaanMU...
biar pon tak cantik mana...tapi manisnya adaa...:)) (perasannn)

29 komentar:

budak kampung mengatakan...

buat ape la nak ubah ape yang dah cantik??haihhh

kalau x malas,singgahla
gadis mencuri menggunakan kemaluan,ciss
tips mendapat duit dari nuffnang
pendapatan nuffnang RM7960.86.woahhh
dipecat kerana memiliki buah dada besar
aura usop wilcha!!!

belogkiter mengatakan...

manusia yang tak bersyukur

toyolkiut mengatakan...

orang kita pun dh makin ramai buat benda2 aneh mcm ni..
oh, TK bersyukur dngn apa yg Tuhan kurnia..

NURUL NAZIRA mengatakan...

menakotkan je gamba2 selepas nieh.. ehehe !

kak Erna mengatakan...

betul l..sebelum lagi cantik..
kenapa la nak sakit2 kena bedah kalau lagi teruk dari sebelum kan..

Fadzli Amir mengatakan...

Mesti la sebelum lebih cantik...tengok artis kita pun dah mula muka macam alien..menyeramkan...contoh: Kak Pah....!!!

Fieda mengatakan...

yg sebelum dh cukup sempurna..nk sgt ubah dh buruk jadinya...eiii....

Eday Faz mengatakan...

salam...awk buat la shoutbox senang sy nk komen2 awk...sy pn ade nk tanya ni...

Orang Kampung mengatakan...

manusia x puas apa yg ada..
dh lawa.. nk lgi lawa.. dh lgi lwa.. nk lgi2 lwa.. last2, buruk jdinya.. hahaha.. x brsyukur apa yg ada..

nabila saat mengatakan...

dah x santek daah

dott mengatakan...

ish ! hodohnya ! ngeri pun ada gak .
neway , is following you :]
dottsaja.blogspot.com

GemukCantik mengatakan...

SEBELUM!!! aiyaaa makcik, tell me why lu ubah lu punya face? talak bagus woooh! haha. kasi itu duit sama saya lg bagus :D

Haz mengatakan...

pelik tngk dorang ni..
dah cantik nak cantik lagi macam mana..
adoi..

kucarkacir mengatakan...

before is much better

Kejora mengatakan...

salam budak kampung,

tu lah...
manusia memang tak pernah puas...
cantik bukan hanya luaran...tapi bermula dari dalamm...
dah singgah n bc n3 *gadis mencuri guna kemaluan tuu...ishh ishh

tq,singgah dan komen..:))

Kejora mengatakan...

salam belogkiter,

terima kaseh komen..:))

Kejora mengatakan...

salam toyolkiut,

yer betul tu TK..dh menjadi trend sekarang nie..klw selepas di bedah tu lebih cantik ok lah..ini aii menakutkan..
sy juge bersyukur dilahirkan sempurna...

terima kseh..ulasan.

Kejora mengatakan...

salam nurul..

seramm yer nurul..
cam nurul tak yah nak ubah2 dah semula jadi cantik n nampak maniss jer..( puji ikhlas tauu)

tq,komen..:))

Kejora mengatakan...

salam kak erna,

yer kak..
mereka terikut-ikut lah tuu...
sanggup menanggung sakit dibedah..asalkan cantik..
tapi sebaliknyaa..

terima kseh komen yer kak...:))

faizal hashim mengatakan...

herm.....tu la manusia...memang ade sifat tidak puas hati...bersyukurlah dengan ape yg ada...sesungguhnya anggota kita milik ALLAH...kita hanya pinjam...

salam singgah kembali...

Kejora mengatakan...

salam fadli amir.

owhh..kak p**
dah ramai artis2 malaysia yg buat..
tak nak sebut nama...tengok muka pon kite dh tahu...ketat semacam jerr..:))

terima kseh singgah dan komen.

Kejora mengatakan...

salam Eday Faz..

aawakk..nanti sy fikir2kan lah.
tapi eday tau nak cari sy kat mn kan?
SB..klw ade kemusyikilan bolih chat live..tu pon jika sy on line ler..

terima kaseh tok guru Eday.

Kejora mengatakan...

salam orang kampung,

itu lah sifat manusia..
cucuk sana...cucuk sini..sakitt pun tahan nak cantik punya pasal...
klw berubah secantik bidadari tu..puas hati lah..
seharusnya kite bersyukur...

tq,komen..:))

Kejora mengatakan...

salam feida,

betul tu..
muka asal lebih cantik kann..

eii..menakutkan.

tq..komen.

aniswany mengatakan...

bersyuku dgn apa yg ada ,setiap org cantek dgn cara masing2 =)

MamaIeta mengatakan...

Yang asal tu lagi sempurna. Allah dah cipta sesuatu yang sempurna, buat apa nak ubah2 memang tak cantiklah!

undefined mengatakan...

Gampang gler muke...
Sugeh Kang

Ayie mengatakan...

erghh.. disaster benar muka beliau..

Moh le baca entry teman.. hahah
Hoit Bank Islam
Arghhh.. Bapak Segan
Teksi Mitsubishi Evo

mUm_tAz mengatakan...

x bersyukur dgn pe yang ada..tu la jadi cm tu... Makin huduh ade la.. hmm,tah la..nak cntik la kunun...

OH!! Belog...