Jumat, 22 April 2011

MARILAH MASUK CONTEST KE - 2 ANJURAN KOMENSEN.




Pakngah: ".....Anje"apesal ling rase semacam jer nie"berapa sachet kopi power Anje bancuh pagi tadi??Tak bolih tahan ler nengok Anje terkedek-kedek jalan sambil tertonggeng-tonggeng kutip cawan tu haa"..........................................................................."


Makngah"..Yer ling"!! sabo-sabo,tunggu malam sikit"ling tu jangan makan kari kambing banyak sangat,tu nampak cam senakk tersandar jer tu haa,terkolip-kolip mato ateih kusi tu haa." tak sampai *hajat* malam kang" kih kih kih kih.................................................................................."

Assalamualaikum..

terlebih dahulu saya nak ucapkan *selamat hari lahir untk Makngah,semoga sihat selalu
dan berbahagia selamanya hidup bersama Pak Ngah hingga ke alam syurga yer..:))
rase terkinja-kinja nak join contest Pak Ngah nie haa...
nak ikiutkan saya nie bukannye pandai buat ayat2 lucu...tapi ape salahnya mencuba kan?
mana tahu ade rezeki menang...
nak tanya ni...
ape hadiah paling istimewa yg Mak ngah dapat??
 atas tu antara  kata-kata lucu  berdasarkan gambar...
harap-harap dapat mengeletek hati Pak Ngah n Mak Ngah yerrr....hihi
jika ade sapa-sapa yg berminat dan ade banyak idea-idea lucu moh
lah kite join ramai-ramai,meriahkan majlis.
nak tau syarat2nya mai sini bc..

cepat-cepat jika ade sape2 nak join pak ngah habaq ahad nie jam 10 mlm tarikh tutup.masih sempat lagi nie...:))))

9 komentar:

Orang Kampung mengatakan...

semoga berjaya..

al-lavendari mengatakan...

terima kasih kerana sudi turut serta. telah saya senaraikan penyertaan awak.

azman mengatakan...

good luck....jemput singgah ke rumah Man

Kejora mengatakan...

salam Orang Kampung,

terima kaseh..:))

Kejora mengatakan...

salam AL-LAVENDARI,

sama-sama .
saje nak meriahkan majlis...:))

Kejora mengatakan...

salam Azman,

thanks...:))
okk..insyaALLAH nnti free sy sekodeng blog man yer.

terima kseh sudi singgah sini dn komen.

azman putra mengatakan...

trm kasih krn dtg ke rmh sy yg tak seindah rmh kejora.....trm kasih banyak2

dede supriyatna mengatakan...

terimakasih telah mengunjungi blog saya dan untuk blog itu jarang sekali dimaksimalkan.
silahkan kunjungin http://dede-vepi.blogspot.com/
http://renungan-perkata.blogspot.com/
terimakasih. he...he...
salam

Khairil mengatakan...

mak ai...tak dan dah hah...anyway selmat berjaya dlm contest tu...

OH!! Belog...