Thank You

Click Here For Images &
Thank You Pictures - Pictures

Minggu, 06 Maret 2011

Sekadar Renungan Bersama

mengejar cinta..lelahnya sukar dibicara...- sebenarnya tidak salah mengejar atau mencari cinta, tetapi biarlah kamu sudah benar2 nekad utk melakukannya. bagi manusia yang mempunyai naluri mencari dan mengejar, pasti akan merasa kepuasan bila apa yang dicitakan bakala dia perolehi

melupakan cinta..pahitnye sukar
dicerita...- ini adalah bila cinta itu sudah tidak bisa bersatu. seperti cinta itu sebenarnya tidak mampu dimiliki. tetapi pada aku, ini adalah risiko dalam percintaan. sama seperti risiko yang kita tempuhi saban hari. cuma, cinta itu lahir dari hati, dan hati itu kadang2 melebihi pemikiran akal bila menghadapi soal perpisahan dan kepergian.

menunggu cinta..semoga hadirnya membawa bahagia...- menunggu itu mungkin sesuatu yang tidak berguna jika kita harus berdiam diri sahaja. kita boleh menunggu, tetapi di masa yang sama, kita meminta kepada tuhan untuk dipertemukan cinta itu. bukankah allah itu yg berkuasa atas hidup, mati, jodoh dan pertemuan hamba2Nya? dan harus juga berusaha utk memilih apa yang kita mahukan. jika mahukan seseorang yang mengingati agama, carilah di masjid dan surau. atau tempat2 yang selalu dikunjungi lelaki2 baik.

Tidak ada komentar:

OH!! Belog...