Thank You

Click Here For Images &
Thank You Pictures - Pictures

Selasa, 08 Maret 2011

DR 11..

JITRA, 6 Disember – Tiada kata mampu diucapkan oleh Mohd Amin Zulkifli, 42, apabila penyakit psoriasis yang membelenggu kehidupannya sejak sekian lama sudah pulih selepas menggunakan produk dR-11.

Dia yang tinggal di Selayang Pandan, Kuala Lumpur terpaksa mengambil cuti selama dua bulan kerana penyakitnya itu semakin melarat walaupun selalu berjumpa doktor pakar dan mencuba pelbagai rawatan tradisional.Jika anda mempunyai masalah kulit,jerawat bleh hubungi saya di no 014 2374793 AIMY.





“Bayangkan kulit di badan saya tertanggal satu persatu, sehinggakan kulit kepala dan kuku saya juga turut tertanggal.

“Saya terus hilang keyakinan diri dan malu untuk berjumpa dengan sesiapapun yang datang melawat saya…memang teruk rupa saya pada waktu itu sehingga menyebabkan saya jadi murung dan tertekan,” katanya.

Mohd Amin berkata selepas sebulan, seorang pengedar, Puan Rozie memperkenalkan produk dR-11 dan saya menggunakannya pada Disember tahun lepas sebanyak dua paket sehari.

“Selepas tiga hari minum jus ini saya mula rasa perubahan, kulit saya nampak kering…alhamdulillah saya yakin dRII dapat membantu merawat penyakit saya.

“Hari berganti hari, bulan berganti bulan..setelah lima bulan minum dR II saya semakin pulih. dR II sememangnya produk ajaib dan doktor sendiri terkejut melihat perubahan saya,” tambahnya lagi.

Perubahan yang berlaku jejas menggembirakannya mahu berkongsi pengalamannya itu dengan sesiapa sahaja yang mempunyai masalah kulit dan akan membantu memberi nasihat untuk menghadapi psoriasis bagi mereka yang mengalaminya.aJIJI

JIKA

jikn jiakibat terlalu kerap menggaru, kulit kepala Shida berdarah serta bernanah.
Walaupun sudah berulang kali mendapatkan rawatan di klinik, keadaan beliau masih lagi tidak berubah dan paling menyedihkan kulit kepalanya semakin membengkak sehingga beliau demam.
“Kalau dulu dari jauh jelas kelihatan kulit kepala saya diselaputi kerak keputihan dan adakalanya bengkak serta bernanah,” katanya yang menetap di Pekan, Pahang.
Penderitaan yang ditanggung oleh Shida lebih daripada setahun itu, akhirnya berjaya menemui penawarnya 

Tidak ada komentar:

OH!! Belog...