Sabtu, 19 Maret 2011

Munif Hijjaz Wangian tanpa alkohol...Dan cara-cara mengurangkan stress !!


Assalamualaikum...



Apa khabar  rakan-rakan blogger semua? Semoga anda tidak tension hari ini yer!Bercakap mengenai emosi stress ni, pernahkah
anda menghadapinya? Apa yang anda buat
bagi mengurangkan stress?

Berikut adalah beberapa cara untuk mengurangkan
stress :

- Bagi orang Islam, ambil wuduk dan banyakkan 
beriIstigfar

-> Ambil udara segar

-> Hisap rokok (sebaik-baiknya elakkan!)

- >Shopping, ni bagi orang perempuanlah


Itu tadi beberapa cara untuk mengurangkan stress.


Selain daripada cara diatas, ada cara lain yang
boleh mengurangkan stress dan ianya telah terbukti
sejak zaman dahulu lagi..


Caranya ialah hidu sedikit bau-bauan yang harum!
Rujuk disini : [http://www.harumanmunifhijjaz.com/produk/index.php?ref=kejora]


Zaman dahulu, sekiranya mahukan persekitaran 
berbau harum dan wangi, mereka menggunakan kemenyan
yang mempunyai pelbagai haruman.


Zaman sekarang nak pakai kemenyan juga ke?


Sudah tentulah TIDAK kerana pada hari ini sudah ada
minyak wangi yang dibotolkan!





Terbaru Di Pasaran!
Minyak Wangi Munif Hijjaz!







Anda tak perlu beli yang MAHAL-MAHAL kerana tiada
bezanya dengan minyak wangi yang MURAH. Kedua-duanya
mempunyai haruman dan wangian yang tersendiri.


Saya syorkan agar [RAKAN RAKAN BLOGGER] cuba menggunakan 
minyak wangi Munif Hijjaz. Terdapat 18 wangian
yang diinspirasikan daripada wangian berjenama
antarabangsa!


Minyak wangi Munif Hijjaz diyakini kesuciannya,
HALAL dan boleh dibawa solat bagi orang Islam.


Bauannya semerbak setanding dengan haruman
antarabangsa. Dengan harga yang murah dan mampu
dimiliki oleh setiap golongan, ianya merupakan
salah satu langkah penjimatan yang boleh anda
nikmati berbanding membeli minyak wangi yang
AGAK MAHAL dek kerana jenamanya semata-mata!


Jadi [rakan rakan blogger].. jangan lepaskan peluang
anda untuk memiliki haruman pilihan yang anda
sukai dari koleksi minyak wangi Munif Hijjaz.--> boleh dapatkan disini>[http://www.harumanmunifhijjaz.com/produk/index.php?ref=kejora]


minyak wangi munif hijjaz








Call/ sms ( 014- 7197867)
"AWAS! Jangan Bazirkan Wang Anda Lagi! Kini Anda
Tidak Perlu Berbelanja Ratusan Ringgit Untuk Memiliki 
Wangian Berjenama Antarabangsa!
  Disini Anda
PASTI akan Lebih Jimat, Lebih Murah dan Puas Hati!"


PERHATIAN : Minyak wangi ini TIADA alkohol dan sah digunakan untuk semua.      
Harga pasaran bagi minyak wangi Munif Hijjaz ini hanya...


Bagi Set 1 in 1 (8ML x 1) harganya RM22.00 sebotol (WM) / RM25.00 sebotol (EM)
Bagi Set 3 in 1 (4ML x 1) harganya RM34.00 sekotak (WM) / RM37.00 sekotak (EM)



SET 1 IN 1 (8ML X 1) 
6 Haruman Lelaki dan 12 Haruman Wanita





Minyak Wangi Munif Hijjaz
















  • M1 : Calvin Klein - C.K One
  • M2 : Chanel - Allure Men
  • M3 : Dunhill - Desire Red
  • M4 : Giorgio Armani - Acqua Di Gio
  • M5 : Hugo Boss - Energise
  • M6 : Polo - Polo Black
  • W1 : Britney Spears - Midnight Fantasy
  • W2 : Body Shop - Apple Blossom
  • W3 : Calvin Klien - Euphoria
  • W4 : Christian Dior - Midnight Poison
  • W5 : Chacarel - Amor Amor
  • W6 : Christian Dior - Jadore
  • W7 : Estee Lauder - Pleasure
  • W8 : Hugo Boss - Women Boss
  • W9 : Jennifer Lopez -Live
  • W10 : Lancome - Miracle
  • W11 : Paris Hilton - Heires
  • W12 : Ralph Lauren - Romance


SET 3 IN 1 (4ML X 3)
2 Kotak (lelaki) dan 4 Kotak (wanita)

Anda boleh pilih mana-mana haruman minyak wangi.

LELAKI SET 1 (PURPLE)
  • Dunhill - Desire Red
  • Polo - Polo Black
  • *BARU : Paco Rabanne - One Million
minyak wangi munif hijjaz
LELAKI SET 2 (RED)
  • Hugo Boss - Energise
  • Giorgio Armani - Acqua Di Gio
  • *BARU : Ferrari - Ferrari Red
minyak wangi munif hijjaz
WANITA SET 1 (ORANGE)
  • Britney Spears - Midnight Fantasy
  • Ralph Lauren - Romance
  • *BARU : Escada - Rockin Rio
minyak wangi munif hijjaz
WANITA SET 2 (PINK)
  • Body Shop - Apple Blossom
  • Lancome - Miracle
  • *BARU : Elizabeth Arden - 5th Avenue
minyak wangi munif hijjaz
WANITA SET 3 (BLUE)
  • Jennifer Lopez -Live
  • Christian Dior - Jadore
  • *BARU : Gucci - Envy Me
minyak wangi munif hijjaz
WANITA SET 4 (GREEN)
  • Chacarel - Amor Amor
  • Hugo Boss - Women Boss
  • *BARU : Calvin Klein - Ckin2u Her
minyak wangi munif hijjaz
minyak wangi Munif Hijjaz yang anda sukai untuk dipakai setiap hari, di mana-mana, tak kira waktu untuk wangian yang segar semerbak sepanjang hari!


p/s anda berminat dan teruja untuk mencuba...jangan segan contact me KEJORA atau sms ke (014- 7197867) sedia membantu anda tak kira dimana jua anda berade insyaALLAH.
Minyak Wangi Munif Hijjaz
minyak wangi munif hijjaz


seperti yang anda lihat di :

***************************







minyak wangi munif hijjaz minyak wangi munif hijjaz

 minyak wangi munif hijjaz



Haruman Minyak Wangi Munif Hijjaz Amat
Sesuai Untuk Dijadikan Sebagai Hadiah!

Minyak wangi Munif Hijjaz ini dibotolkan dalam botol yang amat unik seolah-olah berbentuk diamond berbanding botol biasa yang sering digunakan oleh syarikat pengeluar minyak wangi yang lain. Malah, penutupnya berwarna emas kekuningan bagi minyak wangi wanita, dan hitam silver bagi minyak wangi lelaki menampakkan gayanya yang lebih eksklusif dan mewah!

Maka, sudah tentulah minyak wangi Munif Hijjaz ini amat sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah! Anda boleh berikan minyak wangi ini kepada rakan, kekasih, tunang atau orang yang teristimewa seperti ibu bapa, guru dan isteri! Tidak terkecuali, anda juga boleh menjadikannya sebagai barang hantaran untuk majlis pertunangan dan perkahwinan!

hadiahkan buat insan tersayang..
































































4 komentar:

MUhaMMad Zaidi MOhtar mengatakan...

Aaa.... minyak wangi hijjaz memang wangi, kalu pakai kat baju; 2 or 3 hari bru hilang. Maknenye minyak wangi nyer asli bukan telah dicairkan macam minyak wangi attar RM 3 sebotol 2

Kejora mengatakan...

salam en muhammad zaidi,

yer betul tu..owhh en dah pernah guna lah yer.
kalu berminat nak hadiahkan orang tersayang...jangan segan hubungi sy yer en muhammad..:)
tq,sudi singgah n komen.

*47!k@# mengatakan...

nanti dah tibe masanya saya nak jadikan hantaran skrg jauh lagi..hehe..follow sini :)

Kejora mengatakan...

salam 47!@#,

owhh...
ape2 nanti roger k.kejora yer.
tq,singgah n follow.

OH!! Belog...