Rabu, 15 Juni 2011

Pesona Diri Khas Untuk Yang Bernama Wanita...:))

Assalamualaikum...

Ape khabar rakan-rakan blogger semua?
Harap anda semua sihat selalu serta senantiasa didalam lindungiNYA...
Hampir 3minggu rasenye tanpa entry baru....masa begitu mencumburui,jadual harian semakin padat..
 Nie pun curi-curi masa on line...huhu

Sudahkah anda mempunyai pasangan? tentu sudah bukan...
Bagi yang maseh belom mempunyai pasangan awek/pakwe tu...jangan risau!
Kadangkala sifat cemburu tu pasti ade...tatkala melihat kawan-kawan rapat dah ade teman...
sedangkan anda maseh keseorangan...

Bukannya tak dak *aura* atau daya penarik....
Ce fikirkan sebenarnya, anda sendiri yang kena dan bolih membina  daya penarik itu pada diri anda..
Lelaki sebenarnya suka pada wanita yang mempunyai keyakinan diri...betul tak ?
Biarpon paras rupa anda sederhana sahaja,tetapi pesona yang ade pada diri anda akan membuat lelaki cair...


Satu lagi jangan over dan tergedik-gedik depan lelaki...ade sesetengah lelaki suke pompuan gedik..
dan ade yang sesetengahnya akan meluat...

Wanita yang kelakar juge menjadi pilihan lelaki...ye ker?
Seperti wanita suke dihiburkan...tak lah perhubungan tu terlalu hambar dan membosankan.
Jika ANDA wanita yg  bolih membuatkan lelaki itu ketawa,tandanya anda wanita yang mempunyai *aura* pesona yang tersendiri...:)))dan selalu lah tersenyum..cam ceq nie..hihi

Cukuplah serba sedikit tips untuk membina pesona diri untukmu wahai wanita...
ade banyak lagi...mase tidak menzinkan...ade kerja perlu disiapkan.

P/S..ku wanita yang suka tersenyum..:))) Senyumlah dan jadikan senyuman itu sikap kita, insyaALLAH dapat pahala sedekah,  ...:))) senyum lagi.

22 komentar:

Amie mengatakan...

assalam,
cantik itu dinilai dr pandangan seseorang.... betul tu, keyakinan diri is no 1

Kunang-Kunang mengatakan...

Kecantikan adalah dan budi bahasa sangat diperlukan dalam mencari pasangan hidup.

Fikri Rais mengatakan...

senyum... x perlu kata apa2.. :)

Hanna

Kejora mengatakan...

w"kumsalam Amie,

terima kaseh singgah dn komen..:))

Kejora mengatakan...

salam kunang-kunang,

bukan sahaja kecantikkan dan budi bahasa diperlukan..
carilah pasangan hidup yg kuat pegangan agamanya..insha Allah..selamat dunia akhirat...:))

terima kaseh komen..:))

Kejora mengatakan...

salam Fikri Rais,

senyum simpol..:))
tq,komen.

azman putra mengatakan...

salam kejora,,
senyuman yg manis dan ikhlas tu daya penarik bagi seorang wanita,,,,
jgn buat senyum kambing sudahlah!!!!

Zarul Azuan Shaari mengatakan...

betul 2..nice..

honeypotter396 mengatakan...

nice :D

MOH KEMBARA mengatakan...

Assalamualaikum, salam kenal yong...cantik luar dan dalam tu yg bagus kan?

~~zAnAfAhMi~~ mengatakan...

Assalam Kejora, wanita yang cantik adalah wanita yg solehah, pendapat saya saje.
Kejora tersenyum tak baca komen saya ni?

ibuintan mengatakan...

muka yg tak cantik pun kalau dihiasi dengan senyum ikhlas sentiasa, akan nampak cantik juga akhirnya

cikguden mengatakan...

datang melawat. cikguden sehat je. kejora?

slumberdek mengatakan...

betul tu bidadari, slumberdek tak suka perempuan gedik, naik meluat kalau tgk yg jenis begitu lebih2 lagi klu yg dah bersuami. mmg tak sedar diri kan.

Fadzli Amir mengatakan...

Dah ada makwe dah, siap dah kawen dapat anak lagi...hehehehe

khairul mengatakan...

trima kaseh folo

khairul mengatakan...

ehh .muka aku masuk magazine la .http://gilamodified.blogspot.com/2011/06/jejaka-terhangat-dlm-magazine.html

De'din mengatakan...

heeee~
datang singgahan pertama ,
perempuan gedik,, x nak minat,,
nak yg biasa2 ja =)

senyumSOYA mengatakan...

tersenyum baca ni..heheheh

cik_sna mengatakan...

kalau laki korea suka pompuan yang reckless, naive. boley la kalau korang nak tambah aset kenaifan dan kereckless-an korang. daya penarik tu. hahahha

salam ziarah.
menjenguk dari blog ke blog mencari bahan untuk digestion otak :)

mohamadSaleh mengatakan...

cantik utk suami... utk pakwe jgn.
cantik dari Allah... ujian org beriman.
cantik tak kekal... pen'cantik' iaitu hati takkan luntur. insyaAllah

Shuk_ArChie mengatakan...

Setuju... sangat bagus! huhu syok baca (^_^)

OH!! Belog...