Senin, 17 Oktober 2011

Budak 2 tahun dilanggar dan di gilis!!



Assalamualaikum..

Ape khabar semua teman-teman blogger ?Semoga anda semua sihat dan ceria selalu okeh..:))
Setelah sekian lama menyepi tanpa entry baru lagi panass...malam yang hening nie ceq berkesempatan menaip entry pendek..khas buat rakan-rakan blogger yang selalu dan setia singgah keblog saya yer...:)))
Mai layan sama-sama video diatas..
Saya berkesempatan mengikuti berita tv 3 yang menyiarkan video kanak-kanak dilanggar dan digilis kereta...ya Allah...tak sanggup nak tengok berulang-ulang kali...T_T

Lebih menyayat hati ceq...dan sakit hati pun adee...orang sekeliling yang melalui jalan ditempat kejadian sama ade pejalan kaki atau bermotosikal buat dek jerr...
tak perihatin langsung..tak dak perasan belas kasihan ke diaorang???

p/s.Rasenye nie entry paling ringkas ceq buat...huhu
penat,ngantok..nak tidur dahhh...

9 komentar:

ZWAN SABRI mengatakan...

sumpah kesian gila kowt kat budak tuu.. orang2 tu semua mmg BINATANG!

MySuaraBlog: Gigi Kuning, Gosok Gigi, Tandas..

Ati Masrif mengatakan...

salam kenal,

kak ati tak sanggup tengok
tak nak tekan play..ngeriii

janganlah masyarakat kita
jadi lagu tu :(

Pondok Usang mengatakan...

mcm mana kite nak bg penawar tension tu ye.. awk kejap ade kejap takde.. hee..

cemomoi mengatakan...

sadisnya sebuah kemanusiaan

hidayahjamal mengatakan...

mmpu sedih

teratak hati mengatakan...

salam kenal..thanks sudi follow...

Fikri Rais mengatakan...

x sampai ati nk tgk..:(

Pondok Usang mengatakan...

mana kamu.. lama tak update... dah dpt penawar ke belum.. hehe..

mohd azhar almarbawi mengatakan...

bila dunia diutamakan.....

OH!! Belog...